پنج دلیل اصلی برای خرید Nexus 5

پنج دلیل اصلی برای خرید Nexus 5
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی


پس از عرضه Nexus 5 در آمریکا موجودی رنگ‌های سیاه و سفید مدل شانزده گیگابایتی به سرعت به اتمام رسید، و Google Play Store در هند هم ساعاتی پس از شروع عرضه، با کمبود محصول مواجه شد.  بدون تردید این گوشی هم بی نقص نیست اما علیرغم اشکالات و نقایص موجود ، هنوز هم Nexus 5 به دلایلی که در زیر برای شما آورده ایم، انتخابی عالی برای خرید محسوب می‌شود.
اگر به جز این دلایل، دلیل دیگری هم برای دوست داشتن این گوشی دارید، از شنیدن آن در بخش نظرات خوشحال خواهیم شد.

مجهز بودن به سیستم عامل اندروید
Android 4.4 KitKat شاید در مقایسه با نسخه‌های پیشین سیستم عامل به صورت کامل متحول نشده باشد، اما این به روز رسانی، قابلیت‌های زیادی را به آن اضافه کرده است. این قابلیت‌ها شامل یکپارچگی بیشتر با Google Now ، امکان جستجوی شماره‌های ناشناس به صورت مستقیم از طریق شماره گیر، و زیرساختی داخلی برای پرینت در فضای ابری، هستند. و به عنوان یکی دیگر از ابزارهای اختصاصی Google، کاربران قادر به دریافت بسته‌های به روز رسانی، به محض عرضه آن‌ها از سوی شرکت خواهند بود و بنابراین نیازی نیست نگران منسوخ شدن نسخه سیستم عامل گوشی تان باشید.

قدرتمند
پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 800 به همراه شتاب دهنده گرافیکی Adreno 330 و پشتیبانی از باندهای فرکانسی LTE ، سبب می‌شوند تا Google Nexus 5 از به روز ترین و جدیدترین مشخصه‌های سخت افزاری دنیا برخوردار باشد. علاوه بر این،Nexus 5 از امکان شارژ بی سیم و NFC بهره می‌برد و می‌توانید به صورت بی سیم به شارژ گوشی و یا انتقال فایل‌ها بپردازید. سوگلی جدید Google از مشخصه‌های دیگری چون صفحه نمایش 1080p ، دو گیگابایت RAM و یک باتری 2300 میلی آمپری هم بهره مند است. این مشخصه‌های عالی، نوید داشتن یک گوشی پرقدرت و سریع را به ما می‌دهند.

کیفیت تماس عالی
اصلی ترین قابلیت گوشی ها، امکان مکالمه با آن هاست. اگر گوشی پیشرفته و فوق العاده شما، نتواند امکان برقراری تماسی ساده را در اختیارتان قرار دهد، نمی توان هیچ ارزشی برای آن قائل شد. همه ما می‌دانیم که کیفیت تماس‌ها به چندین عامل چون محل تماس، اپراتور، میزان پوشش و حتی وضعیت آب و هوا بستگی دارد اما Nexus 5 در آزمون‌های ما توانست عملکردی عالی از خود در این بخش به جا گذارد.  تماس‌ها چه در فضاهای داخلی و چه خارجی عالی بوده و صدا واضح و بلند است. اما به خاطر داشته باشید اگر از مشترکین T-Mobile بوده و برای برقراری تماس به Wi-Fi متکی هستید، Nexus 5 از چنین امکانی پشتیبانی نمی کند.

قابلیت +HDR دوربین
همانطور که پیش تر ذکر شد، دوربین Nexus 5 با استفاده از تنظیمات خودکار، از بهترین دوربین‌های گوشی‌های بازار فاصله زیادی دارد(برای مثال Nukia Lumia 1020 و Samsung Galaxy S4 Zoom). گرچه با وجود امکان +HDR کاربران هنوز هم امکان ثبت تصاویری عالی را دارند. این امر نه تنها به دلیل ثبت چندین عکس با نوردهی مختلف توسط دوربین، بلکه به علت ثبت دنباله ای متوالی از تصاویر در یک زمان است. با ترکیب این تصاویر، نتیجه ای خارق العاده در اختیار شما قرار داده می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر